دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

*

 

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور،

 حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: رفیق نانت را من می خورم،

 حرفت را هم من می زنم

 و تو فقط برای من کف بزن.

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،

 حرفت را هم خودت بزن

 و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده

 و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،

 اماّ آن حرفی را که ما می گوییم بزن.

 

 

 

 

 

روزی از روزها

روزی‌ از روزها، شبی‌ از شب‌ها خواهـــم‌ افتاد و خواهم مرد

اما می‌خواهم هر چه بیشتر‌ بروم تا هر چه دور‌تر بیفتـــــــم‌

تا هرچه دیر‌تر بیفتـــــــــــــــم‌، هرچه دیر‌تر و دور‌تر بمیــــــرم‌

نــــــمی‌خواهـــــم حتـــــی‌ یک‌ گام یا‌یک لحظه بیش‌ از آنـــکـه‌

‌ می‌توانستم بروم و بمانم، افتاده باشم و جان داده باشــــــم‌.

انساها از دید دکتر شریعتی به چهار دسته تقسیم میشوند .

 

                    دکتر علی شریعتی میگوید انسانها  چهار دسته هستند :

 

 

 

ادامه مطلب ...