دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

*

 

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور،

 حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: رفیق نانت را من می خورم،

 حرفت را هم من می زنم

 و تو فقط برای من کف بزن.

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،

 حرفت را هم خودت بزن

 و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده

 و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،

 اماّ آن حرفی را که ما می گوییم بزن.

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علیکم

دوست خوب و بزرگوارم مطلب شما را خواندم بسیار برایم جالب بود . خدا به شما جزای خیر دهد و با مولایمان علی محشورتان بگرداند. اگر نتوانستم در این مدت عرض ادب کنم شرمنده ام به دلیل تحقیق در مورد مولا علی ابن موسی الرضا علیه السلام و همچنین در مورد یکی از بزرگترین جاعلان حدیث نبوی و کذاب بزرگ ابوهریه ملعون و همچنین مشکلات دنیوی نتوانستم عرض ادب کنم . از شما طلب عفو و بخشش را دارم و امیدوارم این بنده رو سیاه خدا را ببخشید به محبت اهل بیت (ع) .
در ضمن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین برادر بزرگوارش حضرت شاهچراغ (ع) و همچنین هشتمین نور ثامن برادر خانم معصومه (س) , حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر شما خانواده و همه شیعیان و محبین خاندان عصمت و طهارت تبریک و تهنیت باد .


[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل][گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب و اولاده المعصومین علیهم السلام .‌

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل][گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

حرف دل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:56 http://www.harfedel1724.blogsky.com/

سلام

عالی بود واقعا عالی بود

براتون آرزوی موفقیت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد