دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

دنیا زاییده افکار شماست.

کسانی که با افکار خوب و عالی دمسازند هرگز تنها نیستند. "اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک"

نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر

 نرم افزار قدرتمند قرآنی ذکر








نرم افزار بسیار مفید و قدرتمند ذکر نوشته یکی از برنامه نویسان ایرانی با زبان جاوا است که با امکاناتی بسیار جالب از جمله ترجمه کاملا فارسی، قرائت، جستجو و ریشه یابی کلمات و.... قابلیت نصب بروی سیستم عامل لینوکس، ویندوز و مکینتاژ را دارد.
نرم افزار ذکر از برنامه های بسیار قوی و شاید تنها برنامه قرائت، ترجمه و جستجوی قرآنی می باشد که بر روی دنیای مجازی اینترنت بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

این برنامه به۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید. همچنین می توانید نوع و ترتیب نمایش آیات را انتخاب کنید و بطور همزمان از چندین ترجمه برای هر آیه استفاده کنید!
امکان جستجو سریع در متن عربی و ترجمه فارسی قرآن کریم و ریشه یابی کلمه یکی از بهترین و مفید ترین امکانات این برنامه می باشد.
اگر قاری مورد علاقه شما در لیست قاری های این نرم افزار نیست و یا ترجمه مورد علاقه شما در لیست این نرم افزار نیست شما میتوانید به راحتی قاری و ترجمه مورد نظر را طبق دستورالعمل سایت به این نرم افزار اضافه کنید.
پایگاه اطلاع رسانی غدیر برای سهولت این کار، هر سه ترجمه فارسی موجود «الهی قمشه ای، مکارم شیرازی، حسین انصاریان» را برای دانلود در اختیار شما گذاشته است. راهنمای نصب این ترجمه ها در خود بسته به زبان انگلیسی موجود می باشد.




 
 
 
 دانلود نرم افزار

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد