با کمک بسته های اینترنت چندکاربره ایرانسل می توانید از با خرید و فعال کردن یک بسته ایرانسل، چندین مشترک از آن استفاده نمایند در این مطلب با جزئیات این طرح و نحوه فعال سازی آن آشنا خواهید شد.

اینترنت ایرانسل با دارا بودن بسته های فراوان به گزینه اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است، یادتان هست دو ماه پیش در مطلبی ضمن اعلام سرویس های جدید چند ماهه اپراتور دوم از راه اندازی بسته های اینترنت ایرانسل با قابلیت استفاده چند نفر یا چند دستگاه به شما خبر دادیم. حالا ایرانسل پس از دو ماه از اعلام دیجیاتو این سرویس را راه اندازی کرده است و شما می توانید بسته های اینترنت خود را بین سیم کارت های خود یا با خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید، ایت طرح جدید ایرانسل بسیار کاربردی می باشد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه دهم دی ۱۳۹۵ساعت 19:33  توسط مهتال  | 
در این پست شما را با تاریخچه اندروید آشنا خواهیم کرد و به طور ویژه درباره ورژن 1.1 و 1.5 اندروید صحبت خواهیم کرد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه چهارم دی ۱۳۹۵ساعت 23:58  توسط مهتال  | 

قبوض جریمه خود را با کمک اینترنت و سایت راهور به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای استعلام میزان خلافی و جریمه خودروی خود به وبسایت راهور مراجعه نمایید. بر اساس بررسی های یک شرکت بیمه در ایالات متحده، رانندگان امروز نسبت به سال 2009 کمتر با تلفن همراه خود در حین رانندگی صحبت می کنند، اما تعداد افرادی که به ارسال پیام مشغول بوده اند حدود 5 درصد افزایش یافته است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه بیست و ششم آذر ۱۳۹۵ساعت 23:57  توسط مهتال  | 

طریقه فعال سازی اینترنت نسل سوم ایرانسل

ایرانسل پس از دریافت مجوز اینترنت پرسرعت نسل سوم اقدام به ارائه آن مشترکین خود نموده است.

برای فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل نیاز به خرید شارژ خواهید داشت؛ همانطور که مطلع هستید، روز گذشته طی مراسمی مجوز نسل سوم و چهارم اینترنت موبایل به ایرانسل اعطا شد. طبق این مجوز، زین پس ایرانسل هم خدمات نسل سوم مخابراتی، ۳جی را به کاربران اش ارائه می دهد.

برای اینکه بتوانید بسته های اینترنت ایرانسل را فعال کنید باید شارژ ایرانسل بخرید. مرحله آزمایشی نسل‌های بالاتر اینترنت همراه ایرانسل از روز گذشته به بهره برداری رسید. مشترکین ایرانسل برای استفاده از خدمات این سرویس نیازی به تغییر سیم کارت های خود ندارند و این سرویس به صورت رایگان برای تمام مشترکین فعال سازی خواهد شد، بدین ترتیب مشترکین در صورت حضور در مناطق تحت پوشش، می توانند کیفیتی متمایز از اینترنت پرسرعت همراه را تجربه کنند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۵ساعت 22:35  توسط مهتال  | 

بسته های اینترنت ایرانسل

ایرانسل بسته های متنوعی در اعتبار زمانی و حجم های مختلفی ارائه کرده است. در این پست به معرفی کامل این بسته های اینترنت و نحوه خرید آنها به صورت اینترنتی خواهیم پرداخت.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های ساعتی ایرانسل

بسته های ساعتی ایرانسل دارای ساعت مصرف متنوع می باشد نکته ای که در این بسته ها باید مدنظر داشته باشید این می باشد که از این بسته ها تنها در ساعات مشخصی می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال بسته 2 ساعته و 2 گیگی ایرانسل را از 8 صبح تا 2 بامداد روز بعد باید استفاده کنید و خارج از این زمان تعرفه عمومی اینترنت برای شما اعمال خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی های بسته های ساعتی ایرانسل نامحدود بودن بعضی از بسته ها انها از لحاظ ترافیک حجمی می باشد در بسته های ساعتی ایرانسل 3 بسته یک ساعته، دو ساعته و سه ساعته وجود دارد که برای خرید بسته اینترنت نامحدود ایرانسل از طریق اینترنت به این آدرس مراجعه نمایید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 10:6  توسط مهتال  | 
امروزه گوشی های هوشمند را می توان یکی از پرکاربردترین گجت ها نام برد که در کنار سخت افزارهای قدرتمند آنها، نرم افزارهای کاربردی بسیاری برای آنها توسعه داده شده است، نرم افزارهایی که بعضاً خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه میدهند.

یکی از این نرم افزارهای کاربردی، نرم افزار خرید شارژ ایتور می باشد که در کنار امکانات متنوع، رابط گرافیکی خوب و قابل قبولی را ارائه می کند که تجریه ی خوبی از کار کردن با این اپلیکیشن باقی می گذارد.

امروز در این مطلب قصد معرفی این برنامه را داریم تا با تمام امکانات آن و نحوه دانلود و نصب آن آشنا شوید.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

ابتدا برای دانلود و نصب اپلیکیشن به سایت ایتور به بخش نرم افزار خرید شارژ مراجعه نمایید، در این صفحه توضیحات تکمیلی در مورد نحوه کار نرم افزار همچنین لینک های دانلود نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.

این برنامه در مارکت های کافه بازار و مایکت بارگزاری شده تا کسانی که نرم افزارهای این مارکت ها را بر روی گوشی خود نصب دارند امکان دانلود و نصب آسان تر این برنامه را داشته باشند.

پس از اتمام دانلود و نصب برنامه، در اولین اجرا از شما یک شماره موبایل به همراه آدرس ایمیل گرفته می شود تا در حین مراحل خرید، مجبور به وارد کردن دستی این فیلدها نباشید و خرید خود را سریع تر انجام دهید.

پس از پر کردن این اطلاعات وارد صفحه اصلی اپلیکیشن خواهید شد که تصویر آن در زیر آورده شده است.

صفحه اصلی نرم افزار خرید شارژ

کارهایی که با این نرم افزار شما می توانید انجام دهید:

1. پرداخت قبوض خدماتی شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، موبایل

2. دریافت مبلغ قبض میان دوره و پایان دوره ویژه سیم کارتهای همراه اول

3. وارد کردن اطلاعات قبض از طریق اسکن بارکد قبض

4. خرید کارت شارژ برای سیم کارت های رایتل، ایرانسل، همراه اول و تالیا

5. خرید شارژ مستقیم برای سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل

6. خرید بسته های اینترنت برای سیم کارت های ایرانسل، رایتل و همراه اول

7. خرید لایسنس آنتی ویروس Eset و Bitdefender

8. خرید گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس و آمازون

9. ثبت سابقه خریدهای پیشین شما با دسته بندی بر اساس نوع کالا

10. مشاهده لیست خدمات اپراتورها به همراه راهنما و فعالسازی آن

11. وجود بخش اخبار

12. بخش پرسش و پاسخ

 

1: خرید گیفت کارت

برنامه ایتور این امکان را مهیا نموده است که شما بتوانید به آسانی اقدام به خرید گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس و آمازون نمایید. در این قسمت از نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور از بین لیست گیفت کارت های موجود، یکی را انتخاب کرده و در مرحله بعد میزان موجودی آن را انتخاب می کنید و سپس با چک کردن ایمیل و شماره تماس بر روی دکمه خرید کلیک می نمایید.

سپس به درگاه بانک منتقل خواهید شد و پس از طی کردن مراحل پرداخت گیفت کارت برای شما ارسال خواهد شد.

نکته: در وارد کردن شماره موبایل و ایمیل خود دقت نمایید زیرا اطلاعات گیفت کارت برای شما پیامک خواهد شد.

معایب: شاید یکی از مهمترین معایب این بخش، نیاز به متصل بودن به اینترنت دانست همچنین برای پرداخت مبلغ گیفت کارت نیز تنها به صورت آنلاین می توانید اقدام نمایید و پرداخت با استفاده از کدهای USSD را ندارد.

 

2: خرید لایسنس آنتی ویروس

با کمک نرم افزار ایتور شما می توانید برای سیستم کامپیوتر شخصی خود و یا برای موبایلتان آنتی ویروس تهیه کنید. آنتی ویروس هایی که در این بخش از نرم افزار قابل خرید هستند عبارت اند از: آنتی ویروس Eset و آنتی ویروس Bitdefender که هر دوی این آنتی ویروس ها قدرتمنند و سیستم شما را در مقابل نفوذ بدافزار ها امن می نماید.

در این بخش نیز پس از تکمیل فیلد ایمیل و شماره موبایل، می بایست با استفاده از درگاه های بانک خرید خود را تکمیل کنید و پس از تکمیل اطلاعات آنتی ویروس برای شما ارسال خواهد شد.

معایب: یکی از مهم ترین معایب این بخش، مانند بخش قبلی نرم افزار خرید آنتی ویروس ایتور، نیاز به اتصال به اینترنت می باشد همچنین عدم وجود گزینه ای برای پرداخت مبلغ آنتی ویروس به صورت آفلاین می توان اشاره کرد.

 

3: خرید کارت شارژ

از این دست نرم افزار برای خرید شارژ بسیار زیاد می باشد و با یک جستجوی ساده در وب به لیست بلندی از این نرم افزارهای خرید شارژ روبرو خواهید شد. نرم افزار خرید شارژ رایتل، ایرانسل و همراه اول ایتور نیز این خدمت را به مشتریان خود ارائه می نماید. در این قسمت از نرم افزار شما قادرید تا برای سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا کارت شارژ تهیه نمایید.

برای پرداخت مبلغ شارژ نیز می توانید به صورت آنلاین و یا آفلاین اقدام کنید که هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.

توجه داشته باشید که فیلد شماره موبایل را به درستی وارد نمایید زیرا پس از این که پروسه خرید به پایان رسید علاوه بر این که رمز شارژ به شما نشان می دهد آن را نیز به شماره وارد شده اس ام اس می کند.

 

4: خرید شارژ مستقیم

راحترین روش برای خرید شارژ، شارژ مستقیم می باشد که به کمک آن شما می توانید سیم کارت و یا دیگران را به صورت مستقیم شارژ نمایید. در این بخش از نرم افزار مبلغ شارژ توسط خود کاربر تعیین می شود و پس از پرداخت سیم کارت به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد.

لازم به ذکر است که در وارد کردن شماره موبایلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید نهایت دقت را داشته باشید به دلیل اینکه پس از ارسال شارژ، به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در این بخش از نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل شما می توانید مبلغ را با استفاده از اینترنت و یا کمک کدهای دستوری یا همان USSD پرداخت نمایید.

 

5: خرید بسته اینترنت

یکی از دغدغه های هر کاربری دسترسی به لیست بسته های اینترنتی که اپراتورها ارائه می نمایند می باشد همچنین جزئیات بسته ها به همراه مبلغ آنها در دسترس نمی باشد.

علاوه بر این خرید و فعالسازی آنها مشکل می باشد ولی در نرم افزار خرید بسته اینترنت شما به لیستی از بسته هایی که اپراتورها ارائه می نمایند به همراه خرید و فعالسازی آنها دسترسی خواهید داشت که می توانید مبلغ هر بسته به همراه سایر جزئیات آن را در این نرم افزار مشاهده کنید.

 

6: پرداخت قبض

در گذشته پرداخت قبض، مستلزم خروج از منزل و منتظر ماندن در صف بانک ها بود ولی امروزه با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و نصب نرم افزار پرداخت قبض ایتور به راحتی می توانید تمام قبوض خدماتی را پرداخت نمایید.

همچنین می توانید با کمک اسکنر بارکد این نرم افزار قبوض خود را به راحتی هرچه تمام تر پرداخت نمایید.

در این بخش از نرم افزار شما می توانید از مبلغ قبض میاندوره و پایان دوره سیم کارت دائمی همراه اول خود با خبر شوید.

یکی دیگر از بخش های این نرم افزار بخش پرداخت قبض جریمه می باشد که می توانید خلافی خودروی خود را با کمک نرم افزار پرداخت قبض جریمه ایتور پرداخت نمایید.

بخش پرداخت قبض جریمه - برنامه پرداخت قبض جریمه

+ نوشته شده در  پنجشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 22:58  توسط مهتال  | 

پرداخت آنلاین قبض جریمه

پرداخت خلافی خودرو
خلوت گزیده ام من ای داد از این جدایی

اشکم روان به دامن فریاد از این جدایی

تا کی ز دوری او چون شمع ها بسوزم

ویرانه های غم شد آباد از این جدایی

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه
این جنگ کی تمام میشود؟
کاش یکی برنده می شد...
عقلم یا قلبم...!!؟؟
می دانی... آخر باز هم...
باز هم بمباران شد دهکده ی وجودم،
با "" هجوم کلمات عاشقانه... ""
بیچاره دلم جان می دهد آخر، "" زیر آوار این احساسات"
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
میان مشغله ها گم شده ام،ولی دلم برای هوای تو همیشه بیکار است.

#عشقولانه
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه بانک ملی
ته ، ته ، ته همه ی نا امیدی ها
نداشتن ها
نخواستن ها
نبودن ها
و بن بست ها
خـدا رو داری که آغوشش رو باز کرده برات . . .

+ نوشته شده در  یکشنبه ششم تیر ۱۳۹۵ساعت 5:4  توسط مهتال  | 

یه پشه هم هست که هر شب میاد یه نقطه خاص از انگشت پای چپم رو نیش می زنه و میره،
بزرگوار از اوناییه که میرن کافه میگن از همون همیشگی بده

+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم خرداد ۱۳۹۵ساعت 15:27  توسط مهتال  |